miercuri, 14 februarie 2018

Şi parfumurile au culoare

E prea cenusie ziua asta, asa ca eu cel putin, simt nevoia de putina culoare 
Pentru mine parfumurile chiar au culoare, chiar imi place sa colectionez sticlute mai speciale nu doar de, dar si cu parfum.
Va las sa va bucurati de cateva dintre preferatele mele colorate  
In plus, Mirela ne-a invitat sa sarbatorim cei 7 de existenta ai Povestii Parfumate cu o postare programata pentru data de 3 martie.
Asa ca, iata un motiv in plus de a ma bucura de magia speciala pe care parfumurile o au asupra mea, asupra noastra 

8 comentarii:

  1. Draga mea draga, cat mi-ai lipsit!
    Da, asa este putina culoare si parfum sunt mereu binevenite!
    In afara surprizei ce Mirela ne-a facut-o ieri, azi la mine pe blog sarbatorim tot asa culoarea si florile!
    Iti doresc o zi plina de dragoste si parfum si mai ales...flori! Te îmbratisez, cutiuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce mult ma bucur ca ai mai trecut pe aici...si mie imi este dor de tine! :*
      te imbratisez la randul meu cu drag! >:D<

      o sa trec sa vad despre ce este vorba:*

      Ștergere
  2. Ce de aromeee! Si culori 😊
    O minunata zi a indragostitilor sa aveti, tu si Daniel. Pupici si imbrstisari 😍😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen! :)
      Cu drag intorc urarea catre tine si Helmut <
      Va imbratisez si va doresc sa aveti o zi delicioasa! :*

      Ștergere
  3. Chiar sunt superbe parfumurile, inducându-ne o stare de bine. Cred că, la un moment dat, dau și dependență. Ești fericită cu o asemenea colecție. Zi minunată să ai! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna un strop de parfum isi face simtita magia, totul e sa te lasi cuprins de ea :)
      Multumesc pentru aprecieri, minunata sa-ti fie si tie ziua! :)

      Ștergere
  4. Dragă Pandora, tu mă știi, abia dacă reușesc să-mi beau cafeaua cu voi pe facebook, atât sunt de ocupată! Dar uite că am dat de parfumurile tale absolut fermecătoare, atât ca mireasmă, cât și ca flocon! Eu nici n-aș putea folosi un parfum care nu e frumos ambalat! :P
    Așa cum spui, parfumurile exercită o magie unică asupra noatră! Ele ne desăvârșesc personalitatea și ne conturează stilul.
    Povestea ar fi trebuit sărbătorită în 27 februarie, dar luna Martie e mai frumoasă, mai aleasă, mai parfumată! Vă aștept cu drag, ai văzut ce frumos a fost pe facebook. voișie, bucurie și chiar haz!:)
    Te pup, o zi de vis îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te inteleg perfect, nici pentru mine timpul nu e un bun prietn dar intalnirile zilnice cu prietenii de pe fb asa furate cum sunt (ne) fac zilele mai usoare :)
      cand e vorba si de parfumuri...cu atat mai mult :)
      multumesc pentru aprecieri, Mirela :)
      efortul depus de tine in a pastra functional, atractiv, incitant Clubul Condeielor Parfumate merita cu adevarat sarbatorit, este, chiar este o realizare pentru care te felicit!
      asa cum merita felicitati toti cei care au trecut sau au ramas in Club de-a lungul timpului, ei si minunatele lor Povesti Parfumate <3

      Ștergere